Słowem wstępu + TOP 5 marca 2018

Hejka, chciałabym Was bardzo serdecznie powitać na moim blogu. Kompletnie nie wiem jak rozpocząć działalność na tej platformie, a nie chcę, żeby pierwszy wpis był kompletnie pusty, więc postanowiłam go urozmaicić TOP 5 marca 2018. Miesiąc już się kończy i nic się nie zmieni, jeśli chodzi o najczęściej używane przeze mnie kosmetyki, to chyba mogę zamieścić taki wpis... Po informacje o mnie zapraszam do zakładki, która jest dokładnie tak zatytułowana. A teraz, zaczynajmy!
1.Szampon do włosów: Organic Shop Błękitna Laguna (Algae & Clay)
Jest to dla mnie ogromne zaskoczenie, bo to bardzo tani szampon (aktualnie 5zł w Biedronce), a okazał się najlepszym jakiego używałam. Przede wszystkim nie wywołuje swędzenia głowy i łupieżu, a włosy się po nim nie plączą i nie są suche. Oprócz tego ma świetną konsystencję (lekko glutowatą) i prześliczny, świeży, a zarazem słodki, zapach. Łatwo się pieni, co dobrze wpływa na jego wydajność. Ogólnie szampon jest zdecydowanie godny polecenia, tym bardziej w tej cenie!



 2.Płyn micelarny: Garnier 3w1 dla cery wrażliwej
Myślę, że ten produkt zna wiele z Was, bo na Instagramie wciąż robi niezły szum. Jest niedrogi (400ml za 14zł, a nawet mniej) oraz bardzo wydajny. Jego główną zaletą jest to, że można zmyć nim calutką twarz (oczy i usta również), nie podrażniając jej przy tym. Dokładnie zmywa makijaż i nie daje uczucia spiętej skóry, świetna sprawa!


 3.Pomada do brwi: Wibo dark brown (2)
Szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie wyjść poza dom bez pomalowanych brwi, są dla mnie jednym z najważniejszych elementów makijażu twarzy. Szybkim i prostym rozwiązaniem jest dla mnie pomada z Wibo, która dyscyplinuje i nadaje koloru moim brwiom, dzięki czemu cały dzień wyglądają świetnie. Jest to przede wszystkim niedrogi (24zł) i wydajny produkt, a do tego trwały (trudno go zmyć nawet płynem micelarnym!)


4.Krem do twarzy: Green Pharmacy odżywczy krem żurawinowy
W okresie jesień-zima borykałam się dotychczas z suchą, nieprzyjemną w dotyku skórą twarzy, a po nałożeniu jakiegokolwiek podkładu ujawniały się nieestetyczne suche skórki. Tej zimy zaczęłam stosować właśnie ten krem i to strzał w 10! Sprawia, że skóra wygląda na zdrową, świeżą i wypoczętą, a kosmetyki o wiele lepiej na niej wyglądają. Ma przyjemny i delikatny zapach, a konsystencję lekko musowatą, bardzo fajną. Szybko się wchłania, dzięki czemu nadaje się pod makijaż. Dodatkowo: jest bardzo tani (10zł), spory (150ml) i bardzo wydajny, więc gorąco polecam!



 5.Tonik do twarzy: Ziaja jagody acai
Jako dopełnienie demakijażowej rutyny najczęściej w marcu używałam właśnie tego toniku. Po umyciu żelem, moja skóra często była napięta, więc psikałam ją tonikiem z Ziaji i sprawdzał się rewelacyjnie. Niwelował te nieprzyjemne uczucie, rozpraszając wraz ze sobą delikatny i przyjemny zapach. Bardzo tani i wydajny produkt, bez którego nie wyobrażam sobie wieczornej rutyny.


42 komentarze:

  1. Nie korzystałam jeszcze z tej firmy... ale chyba zakupie i sama przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, peelingi do ciała też warto sprawdzić! <3

      Usuń
  2. Bardzo lubię pomadę od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn z Garniera lubię i nie zamienię go na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za mało o sobie za durzo o produktach, oddzielny wpsi zrób o nim. Trochę namęczyci musiałem się zżeby wcisnąci obs. Popraw to i bedzie do przeżycia. A i witaj w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady:) Pojawi się jeszcze wpis o mnie.

      Usuń
  5. Ten płyn micelarny uwielbiam, firmę organic shop też, akurat tego szamponu jeszcze nie miałam :D Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Garnier oczywiście znany i lubiany, a Organic Shop znam z pielęgnacji włosów i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Garniera znam i lubię. Jednak kiedy za dużo używam takich produktów mam więcej niedoskonlosci. Pozdrawiam, i witaj w świecie blogów 😉😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam mnóstwo buziaków! :)

      Usuń
  8. Na kosmetykach nie znam się w ogóle i przydałaby mi się pomoc :P więc jeśli reszta notek będzie też tak przystępna i rzetelna, to na pewno będę tu często zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żeby wszystko było łatwe do przeczytania, a następne wpisy także będą kosmetyczne, więc zapraszam. I dziękuje za miłe słowa, buziaki!

      Usuń
  9. Nie miałam okazji używać żadnego z tych produktów, chociaż większość znam z widzenia. Witaj w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawił mnie tonik z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te płyny micelarne z Garniera :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie i dobre, czyli dokładnie tak jak lubi większość:)

      Usuń
  12. Jak na pierwszy wpis i początek z przygodą blogowania blog wygląda naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyn z Garniera lubię, jednak kupiłam z tej samej serii żel... Jest straszny! Ta seria też jest mi znana i bardzo lubię z niej kremy :)Życzę wytrwałosci w prowadzeniu bloga, obserwuje :)Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest tragiczny (szczypie w oczka i przesusza), dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  14. Mam tą pomadę do brwi i jest świetna!
    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie produkty bardzo mnie zaciekawiły :)
    Co jak co, ale jestem uzależniona od testowania przeróżnych kosmetyków :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio kupiłam peeling z eveline i niestety mi się nie sprawdził, bo mam bardzo suche usta :/ może z tym będzie lepiej :P używałaś jeszcze jakiegoś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś z Bell w sztyfcie i był słaby... Z domowych receptur: odrobinka oliwy z oliwek, miód i cukier daje radę:*

      Usuń
  17. O prosze! Dzieki tobie sie dowiedzialam ze ta promocja bedzie! Super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam na razie mega zapas kosmetyków ale znając mnie jak będę przechodzić obok Rossmanna to coś wypatrzę i kupię :) Obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej firmy miałam świetny peeling do ciała 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kolorowa Zuzita , Blogger